fredag 16 januari 2009

Anders Brunberg (Valberedningens förslag)



Ålder:
26
Ort: Sundsvall
År på uppdraget: 3
Aktiv sedan: 2005
Lokalavdelning: Sundsvall

Tidigare erfarenhet av liknande arbete:
Jag har layoutat Nissen nu i några år och har erfarenhet från yrkeslivet. Jobbar på en morgontidning som grafisk formgivare.

Dina visioner för tidningen det kommande året:
Att göra Nissen mer mångsidig, bredare och mindre intern. Att den ska byta namn till Avtryck. Den form tidningen har fått senaste året är något jag vill bygga vidare på och utveckla ännu mer.

Varför är just du rätt person för det här uppdraget:
För att jag fortfarande har ambition och känner mig oerhört taggad inför kommande år. För att jag har några års erfarenhet av detta uppdrag, För att tidningsdesign är mitt kall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar