söndag 18 januari 2009

Louise Tuvesson


Ålder: 17 (i år)
Ort: Kristianstad
Aktiv sedan: 2008
Lokalavdelning: Kristianstad/Hässleholm

Tidigare erfarenhet av liknande arbete:
Just nu läser jag Media på gymnasiet och ska inrikta mig på fotografisk bild. Jag har fotograferat i omkring 4 år. Jag har tidigare fotograferat ett bröllop och en del barnporträtt. Jag har också publicerat bilder på Grön Ungdom Kristianstad/Hässleholms hemsida.

Dina visioner för tidningen det kommande året:
Jag vill utveckla tidningen på det sättet att arbeta med bilderna lite annorlunda och göra dem lite mer konstnärliga.

Varför är just du rätt person för det här uppdraget:
Jag är väldigt intresserad av ett sådant här uppdrag och större delen av min fritid vigs till just detta. Jag vill också kunna bidra till Grön Ungdom med det jag är bäst på och jag tror att jag kan ha lite nya infallsvinklar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar