söndag 18 januari 2009

Thony Andreasson (Valberedningens förslag)


Ålder: 20 år
Ort: Göteborg
Aktiv sedan: 2005
Lokalavdelning: Göteborg
Tidigare riksuppdrag: Kongressombud 2007

Tidigare erfarenhet av liknande arbete och styrelsearbete:
Jag är för närvarande kassör för Grön Ungdom Göteborg och Väst. Det har gett mig stor erfarenhet om hur man man arbetar i en styrelse och framförallt vad som gör en bra kassör.
Dina visioner för GU det kommande året: Jag vill att förbundskassören ska vara förknippad med god sevice, dels till medlemmarna och dels till förbundstyrelsen. Medlemsservice innebär för mig att ingen behöver ligga ute med pengar en längre tid och även att man kan få hjälp med kassörsarbetet i sin lokalavdelning. Service till styrelsen innebär att kassören förmedlar den ekonomiska situationen på ett begripligt sätt.

Hur hade du tänkt arbeta för ett bra valresultat i valen 2009/2010
För mig går frågan till stor del in i föregående, jag vill arbeta för en välfungerade organisation som därmed gör det enklare att engagera sig.

Varför är just du rätt person för det här uppdraget:
Kassörsarbete är något jag tar på stort allvar samtidigt som jag tycker att det är väldigt roligt.

1 kommentar:

  1. Thony är bäst som kassör. Varje gång man dyker upp på kansliet i GBG så är han där och gör kassörsärenden i sitt anletes svett. Och han gör dem noggrant och i tid. Och så blir i alla fall jag väldigt glad när han är på kansliet även av en annan anledning: han är grymt trevlig.

    SvaraRadera