fredag 16 januari 2009

Joakim Larsson (Valberedningens förslag)


Ålder: 21
Ort: Göteborg
År på uppdraget: 2
Aktiv sedan: mp sedan 2001, GU sedan 2004
Lokalavdelning: Göteborg
Kandiderar även till: Valberedningen
Tidigare riksuppdrag: Riksvalgruppen 2005-2006, Valberedningen 2007-

Tidigare erfarenhet av liknande arbete:
Jag har varit sammankallande i Grön Ungdoms valberedning (GUVB) under de senaste två åren. Jag har suttit som GU:s representant i Riksvalberedningen under två, under det senaste året har jag suttit i Arbetsutskottet som sekreterare. Jag sitter även i Mp Västra Götalands valberedning.

Varför är just du rätt person för det här uppdraget:
Jag börjar bli en ganska erfaren valberedare och tycker mig ha god koll på personer inom Grön Ungdom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar