söndag 18 januari 2009

Elisabeth Carlsson (Valberedningens förslag)

Ålder: 21
Ort:
Reykjavík
År på uppdraget: 2 år
Aktiv sedan: 2002
Lokalavdelning: Norrbotten
Tidigare riksuppdrag: Webbredaktör för Grön Ungdoms medlemstidning

Tidigare erfarenhet av liknande arbete:
Jag har erfarenhet av redaktionsarbete med Nisse Hult och skoltidning (från gymnasietiden).

Dina visioner för tidningen det kommande året:
När Grön Ungdoms webbplats förändras hoppas jag att det blir mer användarvänligt för alla som uppdaterar hemsidan (inkl mig). Jag hoppas att de idéer som jag/vi i redaktionen har för medlemstidningens webbplats blir tekniskt möjliga med den nya hemsidan. Hoppas även på en starkare/mer aktiv medlemstidning där medlemmarna skickar in mer texter/bilder/artiklar om vad som engagerar dem.

Varför är just du rätt person för det här uppdraget:
Jag är bra på det mesta, text, bild, layout och språk. Dessutom att jag tycker att det är kul att jobba i tidningsredaktion och allt som görs med glädje blir oftast bra...
Redaktionens samarbete fungerar väldigt bra och vi är ett bra team.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar